Toimitus

Toimitusajat

Ennen klo 15.00 (muut kuin arkiset arkipäivät) tehdyt tilaukset käsitellään samana päivänä. Toimitamme tuotteita EU: n maihin ja Norjaan. Toimitusaika on normaalisti 1-4 työpäivää Ruotsissa ja noin 5-10 työpäivää muualle Eurooppaan.

Toimitus tapahtuu suoraan osoitteeseen, jonka olet määrittänyt tilauksen yhteydessä. Jos toimitus kestää kauemmin, se johtuu todennäköisesti postipalvelusta eikä caseonline.fi: stä.COVID-19 vallitsevien olosuhteiden vuoksi emme voi taata säännöllisiä toimitusaikojamme.

Pyrimme aina lähettämään tilaukset, jotka tehdään arkisin ennen klo 15 samana päivänä, poikkeuksia sovelletaan tilauksiin, jotka tehdään perjantaina klo 15, toimitetaan yhdessä maanantain tilausten kanssa.

Toimitustapa

PostNord-porttikirje (1. luokka)

Lähetys toimitetaan tilauksille, joiden paino, määrä ja arvo ovat pienemmät ja jotka toimitetaan suoraan postilaatikkoosi, ja toimitetaan sitten suoraan postilaatikkoon 1. luokan kirjeillä. Jos lähetys on liian suuri, se noudetaan lähimmästä postiedustajasta, kun tekstiviesti- tai kirjeilmoitus on toimitettu postilaatikkoosi.

PostNord-hyödykekirje (1. luokka)

Lähetyksiä, joiden paino ja hinta ovat korkeampia, lähettää usein PostNord Varubrev 1. luokka. Lähetys toimitetaan sitten suoraan postilaatikkoosi tai postiedustajallesi.

Laivaus

Toimituskulut 39 kruunua lisätään kassalla. Meillä on ilmainen toimitus 500 kruunusta.

Ratkaistut paketit/virheet määritetty osoite

Toimituspisteeseen toimitetut lähetykset ovat siellä 14 päivää ennen kuin ne palautetaan meille. Lähetyksistä, joita ei ole käynnistetty ja jotka palautetaan meille, veloitetaan 12 EUR sisältävä maksu caseonine.fi paluukuljetuskustannusten, lähetysmaksun ja hallinnollisten palkkioiden kattamiseksi. Huomaa, että perimättömiä lähetyksiä ei katsota peruutusoikeuden käyttämiseksi. Peruutusoikeuden käyttämiseksi sinun tulee asiakkaana noutaa tilattu tuote ja palauttaa se sitten.

Viivästykset

Teemme parhaamme toimitaksemme mahdollisimman pian, mutta joskus viivästyksiä voi esiintyä. Siksi emme takaa toimitusta tiettynä päivänä ja varaamme itsemme aina viivästyksiin. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksesi, jos meille toimituksissa on ongelmia tai maksamisessa on ongelmia.

caseonline.fi ei ole vastuussa viivästyksistä odottamattomissa tapahtumissa, jotka ovat Force Majeure (kuten sota, luonnonkatastrofi, lakko, tulipalo tai alihankkijamme toimittamat toimitukset).

Ota yhteyttä PostNord Oy

Kun tuote on lähtenyt meiltä, ​​voit ottaa yhteyttä Postnordiin, jos sinulla on kysyttävää toimituksen sujumisesta. Napsauta tätä päästäksesi Postnord asiakaspalvelukeskukseen. Kuluttajat puhelin: 020 690 399, avoinna arkisin klo 7-18 ja yritysasiakkaat puhelin 010 572 8333 avoinna arkisin klo 7-18.