Toimitusajat
Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 14.00 (arkipäivinä, ei pyhäpäivinä), käsitellään samana päivänä. Toimitamme tuotteita EU-maihin ja Norjaan. Toimitusaika on yleensä 3–7 työpäivää Ruotsissa ja noin 5–10 työpäivää muualle Eurooppaan.
Toimitus tapahtuu suoraan siihen osoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Jos toimitus viivästyy, se johtuu todennäköisesti postipalvelusta, ei CaseOnline Sweden AB.
Pyrimme aina lähettämään tilaukset, jotka on tehty arkipäivisin ennen klo 14.00, samana päivänä. Poikkeuksena ovat tilaukset, jotka on tehty perjantaisin klo 14.00 jälkeen – ne lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Toimitustavat
PostNord Kirje (1. luokka)
Käytetään tilauksille, joiden paino, koko ja arvo ovat pieniä. Toimitus tapahtuu suoraan postilaatikkoosi 1. luokan kirjeenä. Jos lähetys on liian suuri, se on noudettavissa lähimmästä noutopisteestä sen jälkeen, kun olet saanut tekstiviesti- tai kirjeilmoituksen. Kirjeille EI anneta seurantakoodia, joten niitä ei voi seurata PostNordin verkkosivustolla.
PostNord Pakettikirje (1. luokka)
Lähetys toimitetaan suoraan postilaatikkoosi tai noutopisteeseen, ja saat tekstiviestin PostNordilta. Lähetys on tällöin seurattavissa seurantakoodilla Ruotsin sisällä.
PostNord Kirjattu (1. luokka)
Lähetys toimitetaan suoraan postilaatikkoosi tai noutopisteeseen, ja saat tekstiviestin PostNord. Lähetys on tällöin seurattavissa seurantakoodilla Ruotsin sisällä.
Toimituskulut
Tarjoamme seuraavat vaihtoehdot kaikkiin tilauksiin.:
PostNord Kirje (1. luokka)
PostNord Pakettikirje (1. luokka)
PostNord Kirjattu (1. luokka)
Ajankohtaiset hinnat ja arvioitu toimitusaika näkyvät kassalla.
Noutamattomat paketit / Virheellisesti annettu osoite
Noutopisteeseen saapuneet lähetykset säilytetään siellä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautetaan meille. Noutamattomista ja meille palautuneista lähetyksistä veloitetaan 120 SEK (sis. ALV), jolla katetaan CaseOnline Sweden AB:n palautuskulut, toimitusmaksu ja hallintokulut. Huomaa, että noutamatta jääneet lähetykset eivät tarkoita peruutusoikeuden käyttämistä. Peruutusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ensin noudettava tilattu tuote ja sitten palautettava se. Jos lähetys palautuu meille virheellisten osoitetietojen vuoksi, se hyvitetään automaattisesti, ja uusi tilaus on tehtävä.
Viivästykset
Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toisinaan voi esiintyä viivästyksiä. Emme siis voi taata toimitusta tietylle päivälle ja pidätämme oikeuden viivästyksiin. Pidätämme myös oikeuden peruuttaa tilauksesi, jos toimituksissamme tai maksukäsittelyssä ilmenee ongelmia.
Jos tapahtuu odottamattomia, hallintamme ulkopuolisia tapahtumia, kuten sota, luonnonkatastrofi, lakko, tulipalo tai toimittajiemme toimitusongelmat (Force Majeure), CaseOnline ei ole vastuussa viivästyksistä.
Ota yhteyttä PostNordiin
Kun tuote on lähtenyt meiltä, voit ottaa yhteyttä Postnordiin, jos sinulla on kysyttävää toimituksen sujumisesta. Napsauta tätä päästäksesi Postnord asiakaspalvelukeskukseen. Kuluttajat puhelin: 020 690 399, avoinna arkisin klo 7-18 ja yritysasiakkaat puhelin 010 572 8333 avoinna arkisin klo 7-18.