Reklamaation tekemistä varten tarvitsemme seuraavat tiedot:
• Nimesi
• Tilausnumerosi
• Mikä tuote reklamaatio koskee
• Tarkka kuvaus vian luonteesta
• Kuvat tai video, joka näyttää ongelman
Huomaa, että todisteet valokuvien tai videoiden muodossa ongelmasta ovat välttämättömiä reklamaation tekemiseksi.
Kun olet kerännyt kaikki tarvittavat tiedot, lähetä ne sähköpostitse osoitteeseen info@caseonline.se.
Suurin osa reklamaatioista voidaan ratkaista sähköpostitse, joten pyydämme, ettet lähetä tuotteita takaisin ennen kuin olet ollut meihin yhteydessä sähköpostitse. Joissakin tapauksissa saatamme tarvita tuotteen takaisin, mikä ilmoitetaan hyväksytyn reklamaation yhteydessä.
Kaikki tuotteet tarkistetaan pakkaamisen ja toimituksen yhteydessä. Jos vastaanotat viallisen tuotteen, pyydämme sinua ilmoittamaan tästä kolmen päivän kuluessa, niin korvaamme tuotteen välittömästi. Tuote ei saa näyttää käytön merkkejä.
HUOM! On erittäin tärkeää, että mahdollinen alkuperäispakkaus on ehjä ja että mahdolliset sinetit ovat murtumattomia.