Ostoehdot

1. Yleistä

CaseOnline Sweden AB, organisaatio ei. 559042-0724, Blomgatan 17B, 973 31 Luulaja, Ruotsi ("CaseOnline Sweden AB") on yritys, joka tarjoaa www.caseonline.se, jäljempänä "verkkosivusto". Näissä termeissä sanat "me, meidän, meidän ja me" viittaavat CaseOnlineen. Seuraavat ehdot koskevat kaikkia asiakkaan (jäljempänä "sinä") meille tekemiä tilauksia.

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@caseonline.se.

Käyttämällä verkkosivustoa ja / tai tekemällä tilauksen sitoudut noudattamaan tässä asiakirjassa esitettyjä ehtoja ("Ehdot"). Varmista, että olet lukenut ja ymmärtänyt ehdot ennen tilauksen tekemistä.

Jotta voit tilata tuotteita verkkosivustoltamme, sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

Meille on tärkeää suojata yksityisyytesi. Käsittelemme henkilötietoja aina voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti, ja meillä on tietosuojakäytäntö, joka päivitetään 25. toukokuuta 2018 voimaan tulleen henkilötietolain (GDPR) mukaisesti ja korvaa henkilötietolain (PUL). Jos haluat osallistua tähän ja lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, katso tietosuojakäytäntömme.

Se, että tuotteita tarjotaan verkkosivustolla tiettynä ajankohtana, ei tarkoita eikä takaa, että nämä tuotteet ovat aina saatavilla. Pidätämme oikeuden lopettaa tuotteen myynti milloin tahansa.

Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja tarpeen mukaan ilmoittamatta siitä etukäteen. Tilauksellesi soveltuvien ehtojen versio on versio, joka on saatavana verkkosivustolta tilauksen tekohetkellä.

2. Hinnat

Verkkosivustolla ilmoitetut hinnat sisältävät lakisääteisen arvonlisäveron.

Eri toimitustapojen kustannukset ja toimitusajat ilmoitetaan selkeästi kassavaiheissa. Jos emme pysty toimittamaan tilaustasi kokonaisuudessaan, mutta meidän on jaettava se useisiin toimituksiin, sinulta ei veloiteta lisämaksuja myöhemmistä toimituksista.

Tarjoushinnat koskevat vain varastossa olevia tuotteita. Kampanjatarjouksia ja alennettuja tuotteita ei saa yhdistää alennuskoodeihin. Jos alennuskoodi on kuitenkin aktivoitu yhdessä toisen alennuskoodin tai yhden tai useamman jo alennettuun tuotteeseen kanssa, mikä alentaa edelleen tuotetta tai tavaroiden hintaa, CaseOnlinella on oikeus veloittaa asiakkaalta vastaava summa. Pidätämme oikeuden peruuttaa erikoistarjoukset ja alennukset milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta.

Pidätämme oikeuden tehdä selvästi virheellisiä hintoja. Ilmeisesti virheelliset hinnat voivat tarkoittaa, mutta eivät rajoitu, virheellisiin hinnanalennuksiin kampanjan yhteydessä tai siihen, että tuote on ilmainen. CaseOnlinella on aina oikeus peruuttaa tilaukset, jotka sisältävät ilmeisen virheellisiä hintoja. Asiakas voi sitten tehdä uuden tilauksen oikeaan hintaan.

3. Maksutapa

Tarjoamme useita erilaisia vaihtoehtoja asiakkaan maksamiseen tuotteestasi, esimerkiksi, mutta ei rajoittuen, lasku, tili, erämaksu, korttimaksu, swish jne. Maksutavat vaihtelevat maittain ja mitkä maksutavat ovat käytettävissä markkinoilla ilmoitetaan kassalla.

Luottotarkistus
Pidätämme oikeuden tutkia maksupyyntösi laskulla, osamaksulla tai tilillä ja hylätä se, rajoittaa sitä tai ehdottaa vaihtoehtoista maksutapaa. Korttiostojen yhteydessä pidätämme oikeuden tarkistaa maksukortin pätevyys, että tilauksen arvon veloittamiseen on tilaa ja että ostajan osoitetiedot ovat oikein. Voimme kieltäytyä ostoksista näiden tarkastusten seurauksena.

Palkkiot
CaseOnline ei ole vastuussa viivästysmaksuista, muistutusmaksuista tai viivästyksistä, koska maksua ei suoriteta ajoissa. Tätä koskevia kysymyksiä voidaan esittää suoraan maksupalvelumme Netin asiakaspalvelulle 08-609 92 00.

Muu
Sinun on annettava voimassa oleva sähköpostiosoite ja ilmoitettava CaseOnlinelle, jos sähköpostiosoitteesi muuttuu. Huomaa, että CaseOnline pidättää oikeuden lähettää maksupyyntöjä sähköpostiosoitteeseesi.

Jos haluat lukea lisää maksutavoistamme, voit tehdä sen täällä.

4. Tilaaminen

Muutoksia tehtyihin tilauksiin voidaan tehdä vain, jos meillä ei ole aikaa käsitellä tilaustasi. Jos sinulla on kysyttävää tilaamisesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@caseonline.se.

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme sinulle tilauksen vahvistuksen sähköpostitse. Jos jostain syystä emme pysty toimittamaan tilaustasi, ilmoitamme asiasta sinulle mahdollisimman pian. Jos olemme jo saaneet maksun tällaisesta tilauksesta, hyvitämme nykyisen summan mahdollisuuksien mukaan samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen yhteydessä. Jos hyvitys on jostain syystä suoritettava muulla tavalla, CaseOnline-asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä varmistaakseen, että hyvitys voidaan suorittaa.

5. Sopimusten tekeminen

Ostosopimus tehdään vasta, kun CaseOnline on vahvistanut tilauksesi ja olet saanut tilausvahvistuksen meiltä sähköpostitse. Kehotamme sinua tallentamaan tämän tilausvahvistuksen kosketuksiin asiakaspalveluumme. Voit peruuttaa tilauksesi, kunnes CaseOnline on vahvistanut sen. Jos tilaus peruutetaan, hyvitämme kaikki mahdolliset maksut, jotka sinä tai maksu- tai luottokorttiyhtiöt ovat tehneet tilauksesta

6. Toimitus

CaseOnline noudattaa erittäin huolellisesti tilauksia vastaanotettaessa ja käsiteltäessä ja pyrkii toimittamaan tilauksesi valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaisesti. Sinun on annettava tilauksessasi oikeat ja täydelliset osoitetiedot, koska emme voi taata, että niitä voidaan muuttaa ostoksen suorittamisen jälkeen. Asiakas on yksin vastuussa mahdollisista toimitusvirheistä, jotka johtuvat tietojen puutteesta tai virheistä tilauksen toimitusosoitteessa. Toimitustavat kullekin markkinalle löytyvät kassalla ja verkkosivuston alaosassa.

CaseOnline pyrkii lähettämään tilauksia mahdollisimman pian ja siinä järjestyksessä kuin ne saapuvat meille.

Tämänhetkiset toimitusajat löytyvät kassalla, kun valitset lähetysvaihtoehtoja. Vaikka pyrimme toimittamaan ilmoitetun ajan kuluessa, toimitus voi kestää kauemmin odottamattomien tapahtumien vuoksi. Kampanjajaksojen ja korkean paineen aikana emme voi taata säännöllistä toimitusaikaa. Siinä tapauksessa, että tuotetta pitäisi viivästyttää ja viivästyksellä on merkittävä merkitys sinulle ostajana, sinulla on oikeus peruuttaa ostos. Jos pakettia ei noudeta toimituspisteestä, se rekisteröidään automaattisesti keräämättömäksi paketiksi ja CaseOnlinella on oikeus veloittaa 120 kruunun käsittelymaksu.

Jos sinulla on kysyttävää toimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@caseonline.se.

7. Vahingot kuljetuksen aikana

Kuljetuksen aikana tapahtuneista vahingoista on ilmoitettava asiakaspalvelulle heti löydön jälkeen, viimeistään kahden päivän kuluttua pakkausten vastaanottamisesta tai keräämisestä. Ota rohkeasti kuvia vahingoista ja lähetä se asiakaspalveluun. Kun asiakaspalvelu on sopinut hyväksytyistä kuljetusvaurioista, lähetämme korvaavia tuotteita, jos tavaroita on varastossa. Jos tavaroita ei ole varastossa, sopimuksella voidaan valita muut saman hintatason tavarat. Jos asiakas ei halua muita tuotteita, hyvitämme vahingoittuneet tavarat.

8. Tavu

CaseOnline ei sovella ilmaista tavaranvaihtoa. Pahoittelun tai virheellisen tilauksen yhteydessä asiakas vastaa postitus- / palautusoikeudesta.

Jos haluat vaihtaa toiseen malliin tai vastaavaan, sinun on palautettava tuote ja tehtävä uusi tilaus.

Sinulla on oikeus vaihtaa tuotteesi 90 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta edellyttäen, että kaikki tavarat palautetaan samassa kunnossa kuin ne toimitettiin sinulle. Tämä tarkoittaa, että tavaroita ei saa olla vahingoittunut, likaantunut, muuttunut tai kuljettaa (muuten kuin tuotteen testaamiseksi) ja että pakkaus ja etiketit ovat ehjät.

Ilmoita meille haluamasi korvaava tuote tai tarvikkeet kirjoittamalla tämä selvästi oheiseen keräilykirjaan. Valitse verkkosivustolla oikeanväriset tuotteet. Jos valittu korvaustuote on loppuunmyyty, tilaus käsitellään palautuksena, joten ilmoita lisää vaihtoehtoja palautuslomakkeessa.

9. Peruutusoikeus / palautusoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi ilmoittamatta sille mitään syytä. Sovellamme 30 päivän peruutusoikeutta, joka tulee voimaan siitä hetkestä, kun vastaanotat tilauksesi. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, sinun on lähetettävä meille selkeä ja yksiselitteinen viesti päätöksestäsi peruuttaa tilauksesi. Katso yhteystiedot alareunasta. Sinun on annettava nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja muut tiedot, jotka saattavat olla meille merkityksellisiä palautustasi käsiteltäessä. Jotta sinulla olisi aikaa käyttää peruutusoikeutta ajoissa, riittää, että lähetät meille ilmoituksen, että aiot käyttää peruuttamisoikeutta ennen peruuttamisajan päättymistä. Kuluttajana voit käyttää myös Ruotsin kuluttajaviraston valituslomaketta, jonka löydät täältä, jos haluat peruuttaa sopimuksen / oston.

Sinun on palautettava tuote meille ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluttua päivästä, jona ilmoitit meille päätöksestäsi peruuttaa tilauksesi. Peruutusajan katsotaan täyttyneen, jos palautat tuotteen ennen tämän 14 päivän määräajan päättymistä.

CaseOnline takaa palautettujen tavaroiden täydellisen hyvityksen, jos kaikki tavarat palautetaan samassa kunnossa kuin ne toimitettiin sinulle. Tämä tarkoittaa, että tavaroita ei saa olla vahingoittunut, likaantunut, muuttunut tai kuljettaa (muuten kuin tuotteen testaamiseksi) ja että pakkaus ja etiketit ovat ehjät.

Siltä osin kuin tuotteen arvo on laskenut ja arvon aleneminen johtuu siitä, että olet asiakkaana käsitellyt tuotetta enemmän kuin oli tarpeen tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, teemme vähennyksen vähennystä vastaava.

Kaikissa lähetyksissämme on keräilykortti integroidulla palautuslomakkeella, joka on katkaistu ja kiinnitetty palautuksen mukana. Tämä johtuu siitä, että saamme oikeita tietoja mahdollisuuksien mukaan. maksun palautus. Peruuttamisoikeus ja väärä osto Asiakas vastaa palautuspostista.

Olet vastuussa tuotteen kunnosta saatuasi sen meiltä. Tämä tarkoittaa, että sinä asiakkaana olet myös vastuussa tuotteesta paluukuljetuksen aikana. Siksi suosittelemme tuotteen pakkaamista hyvin, jotta tuote ei vahingoitu kuljetuksen aikana meille. CaseOnlinella ei ole velvollisuutta korvata asiakkaalle palautettuja tavaroita, jos palautusmateriaaleihin on vaikuttanut laaja kuljetusvaurio paluukuljetusten aikana.

Jos päätät käyttää peruuttamisoikeuttasi, hyvitämme tuotteen / esineiden kustannukset ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 10 päivän kuluessa päivästä, jona meille ilmoitettiin päätöksestä peruuttaa tilauksesi. Meillä on kuitenkin oikeus odottaa hyvitystä, kunnes olemme saaneet tuotteen takaisin sinulta tai kunnes olet toimittanut todistuksen tuotteen palauttamisesta sen mukaan, kumpi tulee ensin. Käytämme hyvitykseen samoja maksutapoja, joita olet käyttänyt ensimmäisessä yritystapahtumassa, ellet ole nimenomaisesti sopinut kanssamme toisin. Joka tapauksessa hyvitys ei maksa sinulle mitään.

10. Valitus

Sinulla on lain mukaan oikeus valittaa viallisesta tuotteesta. Jos sinulla on vikaantunut tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa, että sinun on jätettävä meille virheilmoitus "kohtuullisen ajan kuluessa", kun olet löytänyt sen. Jos valitat kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, olet valittanut kohtuullisen ajan kuluessa. Jos et tee valitustasi kolmen vuoden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, oikeutesi tehdä valitus on menetetty.

Esimerkkejä ilmeisistä materiaali- tai valmistusvirheistä, jotka merkitsevät valituksen hyväksymistä: Sauma puuttuu, tasku on ommeltu, lukitusmekanismi ei toimi.

Esimerkkejä "virheistä", joita valitusoikeus ei kata: Nahkakotelo, joka on myöhemmin saanut naarmuja. Koteloiden epäluonnollinen kuluminen. Kotelo- / kuoretulosteet haalistuvat auringonvalolle altistamisen yhteydessä.

Jos et ole varma, kuuluuko vaatteesi vika valitusoikeuden piiriin, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Jos viallisista tavaroista on tehty hyväksytty valitus, olemme vastuussa palauttamisesta. Täytä oheinen keräilykortti. Jos sinulla ei ole valintalippua vasemmalle, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Hyväksyttyyn valitukseen liittyen hyvitämme sinulle sen voimassa olevan lainsäädännön ja nykyisten suositusten mukaisesti. Kaikkien valitusten on oltava puhtaita tehdessään. Sinä asiakkaana olet vastuussa palautetuista tavaroista, joten pakkaa tuote hyvin. Emme hyväksy lähetyksiä vastaan lähetettyjä lähetyksiä.

11. Värit, mitat ja paino

Pyrimme näyttämään tuotteidemme ominaisuudet, koostumuksen ja värit mahdollisimman tarkalla tavalla. Verkkosivustolla näkyvä väri riippuu kuitenkin laitteesi näytöstä, emmekä voi taata, että laite pystyy toistamaan värit visuaalisesti oikein.

CaseOnline ei ota vastuuta tuotteidemme väreistä ja ulkonäöstä sosiaalisen median kuvissa, koska niitä on voitu muokata.

Verkkosivustolla ilmoitetut värit, paino, mitat ovat vain likimääräisiä arvoja, jotka antavat paremman käsityksen tietyn tuotteen mallista tai sopivuudesta, eikä mitään lopullista takuuta saamiesi tuotteiden todellisista mitoista.

Tuotteen väri ja mitat voivat vaihdella tuotteen valmistuksessa käytetyn materiaalin mukaan.

12. Meidän vastuumme

Me CaseOnlinessa haluamme sinun olevan 100% tyytyväinen ostokseesi ja tarjoamme siksi tyytyväisen asiakastakuun. Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa tuotteen meille, niin kauan kuin täytät ehdot.

Ylivoimainen este

Emme ole vastuussa tiettyjen ehtojen mukaisten velvoitteiden laiminlyönnistä, jos laiminlyönnimme johtuu olosuhteista, joita emme pysty hallitsemaan ja olosuhteet estävät tai tekevät täyttämisestä kohtuuttoman raskasta. Tällaiset olosuhteet viittaavat, mutta eivät rajoitu näihin, sotaan, saartoon, mellakoihin, tulipaloon, luonnonkatastrofiin, ydinonnettomuuteen ja sabotaasiin.

Suurin vastuumme sinulle mahdollisista menetyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat tilauksestasi verkkosivustolla, on rajoitettu tilauksesi kokonaismäärään.

Riidat

Osallistumme riitojenratkaisuun ja noudatamme ARN: n suosituksia. Jos joutumme erimielisyyteen emmekä onnistu ratkaisemaan sitä keskenämme, voit kääntyä yleisen valituslautakunnan puoleen, Box 174, 101 23 Tukholma, www.arn.se.

Voit tehdä valituksia Euroopan komission ODR-foorumin kautta sovittelua varten riita-asioissa. ODR-foorumi tarjoaa EU: n kuluttajille ja kauppiaille mahdollisuuden kokeilla tuomioistuimen ulkopuolella ratkaistakseen verkossa ostettuja tuotteita koskevia valituksia. Portaali on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja interaktiiviseksi verkkosivustoksi, joka on ilmainen ja saatavilla kaikilla EU: n virallisilla kielillä. ODR-alustan avulla kuluttaja ja kauppias voivat löytää riidanratkaisuelimen ja käydä sitten läpi prosessin löytää ratkaisu kuluttajan valitukseen. ODR-foorumi löytyy täältä: ec.europa.eu/odr.

Jos haluat tietoa oikeuksistasi kuluttajana, suosittelemme, että vierailet Ruotsin kuluttajaviraston verkkosivustolla www.konsumentverket.se.

13. Siirto

CaseOnline pidättää oikeuden siirtää tai pantata maksusaamisia kolmansille osapuolille, mukaan lukien erät, jotka ovat syntyneet tavaroiden toimituksen yhteydessä.

14. Lausekkeiden voimassaolo

Jos jokin tuomioistuin tai sääntelyviranomainen on pätemätön tai yksi tai useampi tämän sopimuksen määräyksistä pätemätön, se ei vaikuta tämän sopimuksen muiden määräysten pätevyyteen.

15. Oikeuksien haltijat

Kaikki immateriaalioikeudet, kuten tavaramerkit ja tekijänoikeudet, www.caseonline.se, kuuluvat CaseOnline Sweden AB: lle. Www.caseonline.se tai sen sisällön käyttö, mukaan lukien sellaisen sisällön tai sen osien kopiointi tai tallentaminen, muu kuin omaan henkilökohtaiseen, ei-kaupalliseen käyttöön, on kielletty ilman CaseOnline Sweden AB: n lupaa.

16. Yritystiedot

CaseOnline Sweden AB on rekisteröity sääntömääräiseen kotipaikkaansa Luulajaan, Ruotsi.

Rekisteröity toimisto:

Blomgatan 17 B

973 31 Luulaja, Ruotsi

Organ.nr: 559042-0724

Alv-rekisteröintinumero: SE559042072401

Yhteystiedot:

CaseOnline-asiakaspalvelu

Sähköposti: info@caseonline.se