FAQ

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Q1: Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?
A1: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@caseonline.se

Q2: En voi tehdä tilausta. Voitteko auttaa minua?
A2: Ehdottomasti, kirjoita meille osoitteeseen info@caseonline.se niin autamme sinua.

Q3: En ole saanut vastausta sähköpostiini, milloin voin odottaa vastausta?
A3: Pyrimme vastaamaan kaikkiin asioihin 48 tunnin kuluessa. Huomaa, että jos lähetät uuden vastauksen omaan sähköpostiisi, asetetaan sinut jonon hännille ja vastausaika voi pidentyä.

Tilaukset

Q1: Oletteko vastaanottaneet tilaukseni?
A1: Lähetämme tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, joka annettiin oston yhteydessä muutaman minuutin kuluessa tilauksen suorittamisesta. Jos et ole saanut vahvistusta tunnin kuluessa, se voi johtua teknisistä ongelmista tai virheellisestä sähköpostiosoitteesta. Ota yhteyttä meihin niin ratkaisemme asian.

Q2: Voinko muuttaa tai peruuttaa tilauksen?
A2: Valitettavasti se on harvoin mahdollista, koska kaikki tilaukset lähetetään automaattisesti pakattaviksi mahdollisimman nopeaa toimitusta varten. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin katsomme mitä voimme tehdä.

Q3: Mihin maihin voin tilata?
A3: Ruotsin CaseOnline-kaupasta tehdyt tilaukset toimitetaan vain Ruotsin sisäisiin toimitusosoitteisiin. Toimitusta varten Ruotsin ulkopuolelle, tilaa kunkin maan verkkokaupasta, jonka löydät kauppamme etusivun ylävalikosta.

Q4: Onko teillä alennuskoodia?
A4: Annamme alennuskoodeja vain tiettyjen kampanjoiden yhteydessä sekä uutiskirjeen tilaajille.

Toimitus

Q1: Mitä toimitus maksaa?
A1: Tarjoamme aina ilmaisen toimitusvaihtoehdon kaikille tilauksille Ruotsin sisällä, riippumatta summasta tai koosta. Voit myös valita toimituksen noutopisteeseen lisämaksua vastaan kassalla. Kaikki toimitusvaihtoehdot ja niiden kustannukset on listattu kassalla ennen oston suorittamista.

Q2: Kuinka pitkä toimitusaika on?
A2: Toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta, ja arvioitu toimitusaika ilmoitetaan kassalla. Arkipäivisin ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset lähetetään yleensä samana päivänä.
Tuotteille, joita ei ole varastossa tai jotka ovat tulossa, toimitusaika voi vaihdella. Varastotilanne ja toimitusaika ilmoitetaan jokaisen tuotesivun ja kategorian yhteydessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi.

Q3: Kuinka tilaukseni lähetetään?
A3: Useimmissa tapauksissa lähetämme Postnordilla, riippuen kassalla valitsemastasi toimitustavasta ennen oston suorittamista.

Palautukset, Vaihdot ja Reklamaatiot

Q1: Sain väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä nyt?
A1: Pahoittelemme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua välittömästi.

Q2: Kuinka palautan tuotteen teille?
A2: Sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus tilauksellesi. Yksityiskohtaiset tiedot palautuksesta löydät täältä.

Q3: Voinko vaihtaa ostamani tuotteen?
A3: Tietysti voit vaihtaa ostamasi tuotteen! Yksityiskohtaiset tiedot vaihdosta löydät täältä.

Q4: Haluan palauttaa tuotteen, jonka ostin alennettuun hintaan, voinko tehdä sen?
A4: Kyllä, voit palauttaa alennettuun hintaan ostetun tuotteen. Palautusoikeus on voimassa kuten tavallisesti.

Q5: Milloin palautukseni käsitellään?
A5: Kaikki palautukset käsitellään 10 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ne.

Q6: Voinko reklamoida ostamani tuotteen?
A6: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@caseonline.se saadaksesi reklamaatio-ohjeet.

Q7: Onko teillä avokauppa?
A7: Kyllä, meillä on 30 päivän avokauppa siitä hetkestä lähtien, kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Maksaminen

Q1: Mitä maksutapoja voin valita?
A1: Tarjoamme laskun, osamaksun, korttimaksun, swishin, Apple Payn. Kaikki maksutavat ovat maksuttomia (osamaksuostoksissa voi olla asennusmaksu).

Q2: Onko turvallista tehdä ostoksia teillä?
A2: Kyllä, verkkosivumme on salattu ja käytämme vain turvallisia maksuvaihtoehtoja vakiintuneilta maksupalveluntarjoajilta, kuten Nets.

Q3: En löydä laskuani, voitteko lähettää uuden?
A3: Turvallisuussyistä meillä ei ole pääsyä maksutietoihisi. Ota yhteyttä Nets asiakaspalveluun saadaksesi apua laskusi kanssa tai soita: 08 527 525 12.

Turvallisuus ja Henkilötiedot

Q1: Ovatko henkilötietoni suojattuja?
A1: Emme koskaan jaa henkilötietojasi luvattomien osapuolten kanssa ja käytämme niitä vain varmistaaksemme tilauksesi. Löydät eväste- ja tietosuojakäytäntömme täältä.

Muut

Q1: Onko teillä fyysistä myymälää?
A1: Ei, olemme vain verkossa. Verkkosivumme on auki 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa, jotta olemme aina tavoitettavissa sinulle!

Puhelinmalli, tabletti, älykello

Q1: En tiedä, mikä malli laitteeni on. Voitteko auttaa minua?
A1: Katso oppaamme, kuinka tunnistaa puhelimesi, tablettisi tai älykellosi tästä.
Ota yhteyttä, jos et vieläkään onnistu tunnistamaan laitettasi.

Lisätarvikkeet

Q1: Mitkä suojakotelot ja lisävarusteet sopivat laitteeseeni?
A1: Katso oppaamme, kuinka tunnistaa puhelimesi, tablettisi tai älykellosi tästä.
Ota yhteyttä, jos et vieläkään onnistu tunnistamaan laitettasi.